25 May 2011

Tolong, jangan rinduuuuuu saya :*

Assalamualaikum Sayang :*

Sorry. Sorry sangat-sangat. Shero tak terfikir punnn semuanya jadi mcm nie. Semuanya diluar kawalan Shero. I'm so sorry. Sorryy buat korang semua terpaksa menanggung segalaaaaanya :'| But i've to. Shero kena pergi. Shero kenaaaaa pergi kem tu. Hahahahahahaha -.- Mesti dedor ennn? Elelelelelehhhh Shero tau smeua dah risau  bila shero cakap mcm kat atas nieee kan? Hahaha Dah k? Jangan memaluuuuu. Ngaku jeaaaaa :P #Ehh kau nak paksa pulak -.-

Dengan ini, Shero akan meninggalkan Ulu Tiram bermula 27 May - 29 May :)

Shero pergi tak lamaaaaaa lah. Jangan nages-nages k? Shero balik nanti shero bagi hug kiss hug kiss hug kiss banyak-banyak k? Hihihi Doakan keselamatan Shero ea? Nd if ada apa-apa yang buruk jadi kat shero kat sana. Shero mintaa maaf ea kat semua nd halalkan segalanyaa Heeeeeeeee Kk Love you ♥  

Tapi Tolongggggggg, Jangan rinduuuuu saya :*
#Nanti shero nages (tipu)

With love,

No comments:

Post a Comment