08 December 2011

Nobody's perfect//

Assalamualaikum. Sihat awak? :')

Alhamdulillah saya sihat. Cuma saya sakit rindu awak :'/ Hm saya minta maaf sebab saya dah buad awak mcm nie. Saya tahu awak marah saya sangat. Terlalu marah. Sorry Sayang :'[ Saya mmg punca semua jadi mcm nie kan :( Kita dah 8 bulan 3 hari. You're the super-duper-per best thing i've ever had. Awak dah cukup baik jage hati saya. Awak dah cukup baik jge saya. Mesti nanti kalau awk dah ada girlf baru, beruntung dea dapat awak :')

Saya doakan awak ea? Saya tahu awak mesti lepas nie dapat girf yang lebih baik dr saya. Yang boleh jage hati awak baik baik. Sbb saya tak boleh :'[ Tapi saya tak menyesal pun, sebab sy dah cuba. Saya dah cuba semampu mungkin. Cuma mungkin ada silap saya yang mmg saya sendiri tak boleh terima. Awak sayang, jangan lupa saya ea? :*

Sorry for everything. I've to let you go. Saya taknak awak sakit hati lagi bila dgn saya. Awak cukup baik sayang. Terlalu baik untuk saya. Bukan saya yang patut dapat rasa semua tu. Awak mesti ingatkan sy cakap saya nak jadi girlf terbaik awak. Sorry sebab saya tak dpt buad semua tu :'/ Saya dah jadi girlf terburuk awak. I'm sorry hmm bagi saya simpan gambar awak dlm blog nie ea? Sampai sy sedia nak buang :(

Thanks ea sayang? Thanks for everything. Thanks sebab dah jge hati sy cukup baik. Thanks sebab dah buat saya senyum bila dgn awak. Thanks sebab dah buat saya jadi lebih baik. Thanks sebab selalu belikan saya chocolate :* Thanks sebab selalu kurangkan ego awak untuk saya. Thanks sebab selalu mengalah dengan saya. Thanks sebab selalu sabar layan perangai saya. Nd paling penting thanks sebab dah jadi boyf saya :'[

I will always love you Haikal. Forever will be. Takkan berhenti.

Me love you, xoxo

No comments:

Post a Comment